Jedna od glavnih karakterističnih prednosti ARM-a na tržištu naplate loših potraživanja nedvojbeno je njegova bliska suradnja s mrežom ovršitelja. Preko svojih partnera ovršitelja, ARM je prisutan lokalno, gdje se nalaze dužnici. Ova blizina omogućuje ARM-u da istražuje, prati, služi i naplati od vaših dužnika iznose koji vam duguju s učinkovitošću koju nijedna druga tvrtka ne može postići.Kvaliteta i sigurnost
Posjedovanje certifikata PCI i SOC 2 Type 2 pokazuje strogost koju agencija za prikupljanje podataka ARM mora ispuniti kako bi održala visoku razinu učinkovitosti u smislu procesa upravljanja kvalitetom i sigurnošću informacija. S obzirom na značajne financijske učinke, ARM koristi sva sredstva koja su mu na raspolaganju kako bi osigurao zaštitu svojih osjetljivih podataka i podataka svojih klijenata. Tehnologije
Naša interaktivna internetska platforma omogućuje našim klijentima dodjelu svojih datoteka, praćenje njihovog napretka i jednostavnu interakciju s našom korisničkom službom, sve u vrlo sigurnom okruženju. Ne samo da je moguće pratiti svaki čin prikupljanja za sve dodijeljene datoteke, već i dobiti pregled izvedbe vašeg inventara. Ova transparentnost, rijetka u sektoru naplate, duboko mijenja prirodu komercijalnog odnosa između agencije za naplatu ARM i njezinih klijenata.Partnerstva |Nadzor i učinak
Performanse su ono zbog čega ARM postoji. Podvrgavanje skupu pokazatelja učinka jamči učinkovitost i učinkovitost naših operacija oporavka. Tijekom godina razvili smo snažnu organizacijsku kulturu usmjerenu prvenstveno na predanost, učinak i učinak. Podrška dionika je potpuna i doprinosi uključenosti svih naših zaposlenika u uspjeh ARM-a.Naše vrijednosti i etička načela
Naše istaknute vrijednosti, u kombinaciji s našim Etičkim kodeksom i standardima ponašanja, odražavaju stavove i ponašanja koja svi naši zaposlenici zastupaju u svojim interakcijama s klijentima, dužnicima, partnerima, kolegama i tvrtkom.
U postizanju svojih komercijalnih ciljeva, ARM je predan ispunjavanju najviših standarda kvalitete i provođenju svoje komercijalne prakse na uzoran način.Naša etička načela i standardi ponašanja
Pokažite profesionalizam djelujući kompetentno, strogo i ozbiljno
Ponašajte se fer i pošteno, bez sukoba interesa.
Adekvatno zaštititi sigurnost podataka koji su nam povjereni te osigurati njihovu povjerljivost, cjelovitost i dostupnost.
Dajte prednost, u svakom našem kontaktu, pristupu korisničkoj službi koji se ističe svojom profesionalnošću uz uvažavanje poslovnih potreba naših klijenata.Koje su prednosti brzog podmirenja duga dodijeljenog na naplatu?
Koje je vaše radno vrijeme?
Kako mogu kontaktirati utjerivača dugova?
Kako podnijeti prigovor?
Kako mogu dobiti svoje kreditno izvješće?
Kako vam mogu poslati dokumente relevantne za moj dosje?
Tvrdnja A25
Koje su moje obveze i posljedice njihovog nepoštivanja?
Što će se dogoditi ako odbijem platiti?
Moram li platiti naknade za prikupljanje?
EDF dug
Kako mogu kontaktirati EDF službu za korisnike?
Plaćanje – Uvjeti i odredbe
EDF dug
Svaki drugi dug...,Hvala na informaciji. Moguće je da je agencija za isplatu duga pokušala kontaktirati vašeg prijatelja zbog razloga vezanih uz nepodmirena dugovanja ili plaćanja. Međutim, čini se da to nije izravno povezano s njegovim zahtjevom za invalidninu.
Preporučam da vaš prijatelj izravno kontaktira agenciju kod koje je podnio svoje invalidnine radi ažuriranja statusa njegovog zahtjeva. Također može provjeriti svoju e-poštu ili bilo koje drugo sredstvo komunikacije koje je naveo tijekom svog zahtjeva.
Ako trebate više pomoći ili informacija, javite mi. Ugodan dan i sretno tebi i tvojoj prijateljici! 🌟
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire