Powered By Blogger

lundi 27 juillet 2015

Hrvatska glazba za restoran - 2

Vinko Coce - Mirno Spavaj, Ruzo Moja

Crveni koralji - Mnogo znacis za moj zivot draga
Josipa Lisac - Gdje Dunav Ljubi Nebo
Tedi Spalato - More Snova
Danijel - S tobom neću naći sreću
Oliver Dragojevic - Sto To Bjese Ljubav
Opća Opasnost Jednom kad noć
Tony Cetinski & Nina Badrić - Mi
Darko Domijan - Jelena je bila lijepa
Ivo Robic - Sedamnaestogodisnjoj
Bosutski Becari feat. Klapa Cambi - Sad Kada Dosla Si
Nina Badric - Carobno jutro
Vesna Pisarović - Jutro donosi kraj
Ivana Radovnikovic - Moj Si Andjeo
Novi Fosili - Sanjaj me
Aerodrom - 24 sata dnevno
Antonija Šola - Volim te
Denis & Denis - Voli me jos ovu noc
Goran Karan - Ostani 
Ivana & Toni - To je vrijedilo čekati
Jacques Houdek - Stotinama godina
Lana Jurčević - MILJAMA DALEKO - feat P'eggy
Luka Nizetic Ponekad Pozelim
Natali Dizdar Stranac 
Jura Stublić - Nježno, nježno, nježnije
Oliver Dragojević & Gibonni - U ljubav vjere nemam
Petar Grašo-Volim i postojim
Prljavo kazaliste - Moj bijeli labude
Stjepan Jimmy Stanic - Prolazi sve 
Arsen Dedic - Sve Sto Znas O Meni
Tamburasi slavonske krvi - To nisam ja
Ti si covjek za mene-Doris Dragovic
Zeljko Bebek - Laku Noc, Sviraci

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire