Opus Dražena Vrdoljaka
Glazbeni novinar i kritičar Dražen Vrdoljak bio je nezaobilazna figura domaće glazbene scene. Vrsni znalac i ljubitelj glazbe, zaslužan za mnoge projekte koji su ostavili dubok trag u hrvatskoj glazbi, bio je jedan od osnivača diskografske nagradePorin. Dana 9. svibnja navršava se 5 godina od njegove prerane smrti.
Tim povodom, njegovi prijatelji, kolege i glazbenici održavaju koncert u njegovu čast, a Institut hrvatske glazbe, udruga koja organizira dodjelu nagrade Porin, na svojoj je internetskoj stranici pokrenuo posebni projekt – Opus Dražena Vrdoljaka.
Tim povodom, njegovi prijatelji, kolege i glazbenici održavaju koncert u njegovu čast, a Institut hrvatske glazbe, udruga koja organizira dodjelu nagrade Porin, na svojoj je internetskoj stranici pokrenuo posebni projekt – Opus Dražena Vrdoljaka.
Na internetskoj stranici Instituta hrvatske glazbe zaživjela je pod-stranica Opus Dražena Vrdoljaka, gdje će biti objavljivan izbor novinskih tekstova koje je Vrdoljak pisao od početka 1970-ih do sredine 1990-ih godina.
Sam Vrdoljak čuvao je sve svoje članke, a njegova obitelj ustupila je jedan dio te prebogate arhive Institutu za ovaj pionirski, iznimno važan projekt. Skenirani tekstovi, intervjui i glazbene recenzije iz časopisa kao što su Oko, Polet, Start, Telegram... moći će se pretraživati po raznim kriterijima, kao što su ključne riječi, datum objave ili medij u kojem su originalno objavljeni.
Skupljeni na jednom mjestu i konačno ponovno dostupni svima, predstavljaju pravo kulturno blago iz pera "brutalno iskrenog kritičara i strastvenog znalca glazbe", kako ga je u popratnom tekstu projekta nazvao prijatelj i kolega kritičar Zlatko Gall.
Vjerujemo da ćete uživati u čitanju Vrdoljakovih legendarno britkih kritika domaće pop-rock scene.
26.11.2004. Dražen Vrdoljak, Globus
Vrdoljakovo rock'n'roll blago
Razgovor s Draženom Vrdoljakom, glazbenim kritičarem i novinarom, koji je prvi put odlučio izložiti dio svoje impresivne zbirke predmeta i fotografija koji svjedoče o njegovim poznanstvima, druženjima i intervjuima s brojnim legendama svjetske glazbe, a među tisućama ploča, snimaka i plakata, najvažnije mjesto zauzimaju dvije gitare koje su pripadale Johnu Lee Hookeru te Jimmyju Pageu."Chuck Berry napao me zbog boce "Ribara", a Quincy Jones pozdravljao s 'dobra večer'"
09.03.2001. Dražen Vrdoljak, Globus
Perfekcíonístí starog kova
IN MEMORIAM Radan Bosner (1933.-2001.); Slobodan Šelebaj (1938.-2001.)
24.12.2000. Dražen Vrdoljak, Globus
Los Caballeros” u Lisinskom: uspjela obnova mariachi tradicije
Osvrt na koncert: "Usamljen, ocvao kaktus i obod sombrera površine letećeg tanjura - evo uvriježenog likovnog identiteta popúlame glazbe Meksika što ju je potkraj 50-ih i tijekom 60-ih homogenizirana estrada bivše Jugoslavije upijala toliko strastveno kao da je riječ o autentičnim “zvucima rodnog kraja”."
04.12.1992. Dražen Vrdoljak, Globus
Karlo Metikoš pjevat će opet sa mnom
Najava koncerta Josipe lisac i prijatelja u povodu prve godišnjice smrti Karla Metikoša.
12.06.1992. Dražen Vrdoljak, Globus
Hollywood ustao za Hrvatsku
Zvijezde dobrotvorne priredbe za Hrvatsku bili su Bruce Springsteen, Phill Collins, Arsenio Hall i - Neven Jurica! Šampanjac i losos na svečanoj večeri koštali su 56.700 dolara, a holivudske zvijezde izvadile su iz svog džepa 100 tisuća USD - za Hrvatsku.
13.02.1992. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija
Bez rata i pljuvanja Hrvata
Dražen Vrdoljak je preko posebnog kurira dobio nove ploče beogradskih rokera i u radio-emisiju uvrstio dvije sasvim »neutralne« balade Bajage i Balaševića. Post festum, gotovo je optužen za diverziju i izdaju. Vrdoljak obećava da takvu glazbu na Hrvatskom radiju više nikad neće puštati. Jer ga tamo više neće biti. A u »Profilu« piše o rokerskim zvucima Istoka.
27.12.1990. Dražen Vrdoljak, Globus
Eurosong ’90 ili autogol '90
Prelistavajući kalendar protekle 1990. godine, Dražen Vrdoljak izabrao je dogadaj koji ga se najviše dojmio, otužni zagrebački Eurosong, u čijoj je produkciji i sam nevoljko sudjelovao.
14.05.1985. Studentski List
Pola jugoslavenske rock produkcije je apsolutni drek
Interview: Dražen Vrdoljak, pionir countryja i veteran rock kritike: "lako sam se nagledao manjih ili većih podvala, čudnovatih improvizacija, bezobrazluka, nekorektnosti, uopće — folklora bez kojega je menađerska djelatnost, čini se, nezamisliva, i nadalje ostajem uvjeren da su agresivniji i poduzetniji pojedinci-posrednici nezaobilazna karika u lancu uspjeha karijere nekog izvođača."
07.12.1984. Dražen Vrdoljak, Polet
Novokomponirani narodni country
Razgovor s Draženom Vrdoljakom u Poletu: "Kad bi Brena znala napisati pjesmu kakvu zna napisati Dolly Parton, onda bismo mogli govoriti o duhovnoj srodnosti narodnjaka i countryja"
15.10.1980. Dražen Vrdoljak, Start
Slatkiši za odrasle
Recenzija albuma »Izlog jeftinih slatkiša« slovenske grupe Buldožer: "Novi Buldožeri, koji »znaju svirati«, doimali su se u prvo vrijeme neumjesnim iznenađenjem, no »Izlog jeftinih slatkiša« uspio je uvjeriti da promjena u muzičkom izdanju grupe nije bila naprosto posljedica »kadrovskih« preinaka, već je stajala u funkciji drukčije usmjerenog stvarala čkog kursa."
17.09.1980. Dražen Vrdoljak, Start
Čedo treće generacije
Recenzija albuma "Crno bijeli svijet" Prljavog kazališta: "Majstori poligloti reći će vam da strani jezik možete smatrati naučenim tek ako na njemu umijete misliti. »Prljavo kazalište« potvrđuje to staro pravilo, primijenjeno na jezik rock-glazbe."
03.09.1980. Dražen Vrdoljak, Start
Zagušljiva pličina
Recenzija albuma »Plitka poezija« Pekinške patke: " Kad se »Pekinška patka« prošlog ljeta pojavila u zabavnoj televizijskoj emisiji s beogradske Ade, svakome je moglo biti jasno kako u pozadini pankerskog designa njezinih članova postoji samo pristanak da izigravaju opice pred milijunskim gledalištem."
20.08.1980. Dražen Vrdoljak, Start
Edukacija ili genetika?
Recenzija albuma "Stani stani" Dubravke:"Djeco! Pridružite se naporima za stabilizaciju naše zabavne glazbe! Ako mislite da imate talenta za snimanje LP- ploče i ako ste u toku godine bili vrijedni u školi, na brzinu pronađite tatu koji radi s nekom našom diskografskom kućom po sistemu Korbler-Bačić. Uspjeh zajamčen! Ne ugledajte se na one niškoristi i bitange koje nešto vježbaju po podrumima, preziru školu (»Another Brick In The Wall«) i svađaju se s roditeljima! "
23.07.1980. Dražen Vrdoljak, Start
Džonijev blues
Recenzija albuma AZRA: "Na namreškanoj površini rokerske zajednice Zagreba, »Azra« u posljednje vrijeme uživa tzv. kult-status kao »slijedeća velika stvar«, što je prema Štulićevu karakteristično visokom mišljenju o sebi — ravno ignoranciji: njegovo udivljenje »Azrom« svakog je trenutka barem sedam milja ispred ushićenja i najvjernijeg sljedbenika."
19.03.1980. Dražen Vrdoljak, Start
Slatki miris dunja
Recenzija albuma "Zbog tebe" Zdravka Čolića i "Ja sam samo jedan od mnogih s gitarom" Srebrnih krila: "»U svakom domu po jedna« - tako bi mogao glasiti radni naziv za propagandnu kampanju ovih dviju ploča kada bi nekome uopće bilo stalo do toga da smišlja reklamnu strategiju u korist proizvoda koji se ionako prodaju u većoj nakladi od najtiražnijih naših dnevnih listova."
27.02.1980. Polet
Šaren pas
Intervju u Poletu: »Kad danas pogledam neke tekstove koje sam pisao o našoj zabavnoj glazbi prije 7 — 8 godina, stvarno mi nije jasno kako to da me netko nije dočekao na nekom pustom i mračnom mjestu. (...) Ali to zadovoljstvo da kažem neke stvari... ko bi to mogao platiti!.«
06.02.1980. Dražen Vrdoljak, Start
Made by Josephine Fox
Recenzija albuma "Made in U.S.A." Josipe Lisac: "U deset godina objavila je čak tri solistička albuma, tempom koji kao da je posljedica rijetkih napada samilosti prema publici, s tim da bi svaku reinkarnaciju pjevačkog božanstva obično popratio primjereno pompozan ceremonijal. Kada je Josipa Lisac posrijed - nema malih stvari!"
09.01.1980. Dražen Vrdoljak, Start
Ručni rad
Recenzija albuma "RUČNI RAD" grupe Leb i Sol: "U stvari, ni sam još nisam načistu da Ii mi se »Leb i sol« više sviđaju sa svojim zaštitnun znakom makedonskog melosa, u izdanju kojem pojam »balkanski« ne čini sinonimom za rakijašku dešperaciju, ili u nagovještaju novog, aranžerski i »istrumentalistički slojevitijeg postupka, nadahnutom pozitivnim iskustvima suvremene džezističke produkcije."
10.10.1978. Dražen Vrdoljak, Polet
Dupli đon za dečke
Osvrt na gušenje kritike glazbe Revolucije: "»Disidentski« način razmišljanja navukao je na nas, u početku, veliki gnjev »revolucionarnih« skladatelja po narudžbi, da bi me ove godine uvrstili u žiri Festivala (što smatram prizna njem svojoj dosljednosti) gdje sam tek imao priliku uvjeriti se koliko su smeća ljudi spremni proturiti pod uzvišenom etike tom Revolucije."
11.11.1977. Dražen Vrdoljak, Polet
Opijaš me muzikom
Jedan u niszu tekstova polemike s Zdenkom Varošancem
07.10.1977. Dražen Vrdoljak, Polet
Kome zvonko zvoni?
"Budi edukativan, niši idole, razobličuj prazne shematizirane glazbene forme nasupane artizmom i vanjskim efektima, promatraj glazbu ideološki i sociološki, upoznaj estetiku i filozofiju u glazbe nom i širem društvenom kontekstu, ohrabri najprije sebe i postupi prema vlastitom receptu, pa da onda ja tebi uzmognem pogledati kroz prste, moj galebe!"
29.04.1977. Dražen Vrdoljak, Polet
Novi štos: "humpa-cumpa" caruje, ok?
D. Vrdoljak prati evoluciju »humpa-cumpa« stila u našoj pop-glazbi i žuri da izrazi dobrodošlicu sarajevskoj »humpa-cumpa« senzaciji, grupi cod, pred njenu zagrebačku premijeru. "S obzirom na spontanost kojom naš narod prihvaća »humpa-cumpa« motive, očito je da njihove korijene valja potražiti u folkloru. Kolo, drmeš, poskočica , palčeve u pazuh i »hop-cup- -poskočiću« — to je ime igre! Narodski impulsi, pretočeni u instrumentarij i zvuk zabavne glazbe suvereno vladaju našom estradom već gotovo deset godina."
08.04.1977. Dražen Vrdoljak, Polet
Vau-vau i voli vruće note!
Milicijski psi i rock-koncerti: "Prošle nedjelje navečer, dok su smjerne ovčice ulazile u obor male dvorane Doma sportova da uživaju u glazbi Johna McLaughlina, psi su opet bili na svojim mjestima i nadgledavali. Odlučio sam iskoristiti priliku i jednom zauvijek riješiti misterij njihove stalne prisutnosti na rock-koncertima."
01.04.1977. Dražen Vrdoljak, Polet
Batina kao rock-antiteza
O kritici i kritčarima, iz serije članaka "roc(k)tanje naše rock-kritike", meta je ovaj put bio Ante Batinović. "nedostatak duha + skromnost opažaja = »idejna dezorijentiranost«"
18.03.1977. Dražen Vrdoljak, Polet
Njuškalo na parangalu
O kritici i kritičarima, iz serije članaka "roc(k)tanje naše rock-kritike": "Dražen Vrdoljak nedavno je izvadio pokvareni zub, no zubar mu reče: »za producentska šaputanja« Zlatka Srkalovića imaš još otrovnih očnjaka. Stvarnost je tužna." (Polet)
18.02.1977. Dražen Vrdoljak, Polet
Fuj! Domaće mi smrdi!
U ovom nastavku svoje akcije, iz serije članaka "roc(k)tanje naše rock-kritike", koja mu zacijelo neće priskrbiti mnogo prijatelja među kolegama, Dražen Vrdoljak piše o impotenciji kritičara koji »ne jebu« domaći rock, a okomio se na Stanu Sušnika.
14.01.1977. Dražen Vrdoljak, Polet
Svašta se svira, a piše još i gore
Prvi iz serije članaka o glazbenoj kritici i kritičarima. "Jedini povod lične prirode da se upustim u ovu škakljivu zadaću je taj, što i sam već šest-sedam godina kontinuirano pišem o popularnoj glazbi, pa mi nije svejedno hoće li promatrači sa strane moj vlastiti posao identificirati s cvebama koje imam namjeru predstaviti cijenjenom čitateljstvu. Zato iovom prilikom (kao i u svim ranijim slučajevima) sam odgovaram za ono što napišem ."
18.09.1975. Dražen Vrdoljak, Oko
Dolje synthesizer!
O novom trendu: "Napiši najgoru »ljigu«, dodaj joj »synthesizer« . . . i stvar je riješena. Pa tko kaže da i mi nismo suvremeni! »Synthesizer«, kao deus ex machina, spašava od zarđalosti. A podatak da se na ovicima single i LP-ploča riječ »synthesizer« tek posljednjih mjeseci počela pisati ispravno (i to u svakom trećem slučaju) nikoga ne uzbuđuje."
10.07.1975. Dražen Vrdoljak, Oko
Nevjerojatno negativna kritika!
O glazbenoj kritici: "Na žalost, nakon desetaka negativnih kritika što sam ih do sada udijelio, i koje su mi u određenim krugovima priskrbile nadimak »pljuvator« (na koji sam jako ponosan), još nisam doživio da mi kritizirani glazbenik priđe neopterećen utiskom da sam svoj sud iznio pod uplivom motiva neglazbene naravi."
08.09.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija
Peruzović Đorđi, Petrović Boško
Osvrt na karijere i stvaralaštvo legendarnih glazbenika Đorđija Peruzovića i Boška Petrovića. "Sjećate li se „Suze liju plave oči” u izvedbi I. Šerfezija? E, pa na toj snimci Boško svira marimbu (iz porodice vibrafona)."
04.08.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija
Metikoš Karlo, Mlinarec Drago
Osvrt na karijere i stvaralaštvo legendarnih glazbenika Karla Metikoša i Drage Mlinareca.
11.07.1974. Dražen Vrdoljak, Oko
Rock uživo?
O rock koncertima stranih izvođača u Jugoslaviji: "Hoće li se broj rock-koncerata u nas pomaknuti s nulte točke?"
12.05.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija
Dedić, Arsen
"Jednom romantičan, najekspresivniji u ljubavnim baladama, Dedić s vremenom, čini se, postaje primjetljivije ironičan i satiričan, ali ipak ne valja povjerovati da će ta evolucija u budućnosti od njega učiniti mrzovojna starca, ljuta na cio svijet (što je na primjer, slučaj s Ferreom ). Arsen pokazuje više povjerenja u sustavnu negoli u drastičnu promjenu, a pri tom se teško odriče pojedinih elemenata svoga autorstva, po kojima ga i danas u svemu što napravi možemo raspoznati."
10.02.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija
Pop na papiru
O glazbenim tiskovinama: "Kada je jednom ponestalo sredstava, i kada su pojedine izdavačke kuće uvidjele da ljubavne i kaubojske pripovijesti mogu biti mnogo probitačnijim izdanjima od pop-tjednika (pa te iste novine više nitko, pa ma ni iz komercijalnih pobuda nije želio iznova pokretati), zabavna, pop, rock i ina popularna glazba ostaje na milost i nemilost standardnog tiska, prepuštena volji urednika ili entuzijasta."
03.02.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija
Sjaj i bijeda LP ploče
O diskografiji: "I dok su u karijerama mnogih pjevača upravo albumi, zahvaljujući promišljenom konceptu, novim tehnikama snimanja i produciranja, efektnim, estetski zanimljivim grafičkim rješenjima, vitalnosti i svježini, svojevrsni putokazi, u nas oni izlaze, imam dojam , tek da bi se zadovoljio godišnji plan proizvodnje nekog pjevača, ili njegove diskografske kuće. Zar interpretima, autorima ili producentima doista nije jasno da se u onih četrdesetak minuta, koliko LP-ploča obično traje, može izreći jednako (ako ne i više), kao u kakvu romanu, kazališnom komadu ili filmu? Album je odavna postao medij, ali, na žalost, ne i u našoj (diskografskoj) kulturi."
06.01.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija
Festival ili podrum?
"Istini za volju, nije lako graditi osobni glazbeni koncept u kakvom podrumu, podalje od očiju šire javnosti, dok istodobno iz druge prostorije, s televizijskog ekrana, trijumfalno odjekuju zvuci festivalskih melodija. Iskušenje je veliko, no da mu se mnoge nove generacije nisu oduprle, da su se malodušno prepustile blještavilu postojećega, danas bismo umjesto „Beatlesa” vjerojatno još uvijek slušali „croonere” . Perry Como bi bio popularan kao i nekoć, a Chuck Berry svirao bi blues i znala bi ga samo dječurlija iz njegove četvrti."
11.07.1973. Dražen Vrdoljak, Oko
Kakav festival, takva ploča
Recenzija LP izdanja sa ljubljanskog Boom 1973 festivala pop glazbe: "Riječju, ploča s „Booma“ odaje prilično vjernu sliku zbivanja s pop-festivala *73, a pritom odlično oslikava prosjek domaće „progresivne“ pop glazbe."
12.01.1973. Dražen Vrdoljak, Telegram
Necjelovito ostvarenje
Recenzija LP ploče "Pjesme s planine" Drage Mlinarca, izdanje "Jugoton", LPYV 5-60995-I: "Izgradivši stil u kojem je lako raspoznatljiva nit osobenosti i individualnosti, Mlinarec nerado dopušta ljudima sa strane da se upliću u njegov posao, što bi bilo za svaku pohvalu kada bi svojim ostvarenjima zaista i pokazao da im nikakva tuđa intervencija nije potrebna. "
29.12.1972. Dražen Vrdoljak, Telegram
Bilo je srednje, al će biti gore
Osvrt na glazbenu scenu u Jugoslaviji 1972: "Splitski festival, kao i natječaj za pjesmu Evrovizije, ponovno su pokazali iluzornost napora da našu zabavnu glazbu, ovakvu kakva jest, prodamo u inozemstvo, gdje je, očito, nitko ne želi. Blijedi mozaik upotpunjuje diskografska produkcija, posve integrirana u postojeće stanje."
25.08.1972. Dražen Vrdoljak, Telegram
Na pragu nekonvencionalnosti
Recenzija LP ploče «Time«, izdanje »Jugoton«, LPYVS-60978: "Očekujemo da oni tek naprave korak ka vlastitoj koncepciji, jer ovako njihova ploča dolazi samo na prag nekonvencionalnosti, makar je učinjen znatan napor da se on prijeđe."
28.04.1972. Dražen Vrdoljak, Telegram
Jazz i šansona dijele sudbinu: osebujna suradnja
Koncert Gabi Novak i Arsena Dedića uz suradnju »B. P. convention« u kazalištu »Komedija«, 22. travnja 1972: "Na kraju , ostaje da zaključimo kako, na žalost, u domaćoj popularnoj glazbi gotovo da i ne postoji pojedinaca sposobnih da eventualno nastave tradiciju sličnih koncerata. Po svemu sudeći, opisani nastup ostat će kao izolirani primjer dobrog i poštenog rada na polju »lake« glazbe."
31.03.1972. Dražen Vrdoljak, Telegram
Supergrupa na početku
Koncert grupe »Time« u velikoj dvorani Studentskog centra, 21. ožujka 1972.: "Danas, kada gotovo svak sličan inozemni sastav svoj uspjeh gradi na vlastitim skladbama, jasno je da dobar skladatelj u grupi vrijedi daleko više od vrsna instrumentalista."
24.11.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik
Poškaklji me, ha,ha,ha
Osvrt na »Kerempuh 71« i humorističku šansonu: "Konačno, evo potvrde činjenici da je nastup mnogih glumačkih imena bio nepotreban: najsadržajnija i najkvalitetnija ostvarenja pružila su upravo ona imena, koja se i inače bave isključivo glazbom, a posebno šansonom."
05.10.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik Br. 140/141
Nova sezona: jazz na filmu
O radu glazbene tribine Centra za kulturu i informacije: značaju i ulozi, jazzu i šansoni, publici i filmovima. "O radu Tribine relativno se malo zna: on je bolje poznat samo onim grupama redovitih posjetilaca, koji stalno navraćaju, ponekad i ne pogledavši naziv teme što je istaknuta na plakatu u Izlogu Centra."
15.09.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik
It's the fuckin' the same all over the world
Osvrt na koncert na Šalati bendova »Grupa 220«, »Bumerang«, »Spread eagle« i »Status quo«, koji je neslavno završio isključivanjem struje od strane organizatora za vrijeme svirke zadnjeg benda.
15.06.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik
Neshvaćeni pjevač Arsen Dedić
"U njegovim šansonama nije bilo prizemnosti, ali ih je publika zato, s one visine gdje nužno spadaju, spustila na zemlju, pjevao ih je svatko i svugdje. Nažalost, te pjesme nisu bile predodređene da dožive takvu sudbinu, no izgleda da im nije uspjelo, samim po sebi, održati i nekakvu prisilnu ekskluzivnost."
Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik Br 112/113
Malo o šansoni, malo o Ibrici
Osvrt na Recital u Lapidariju Ibrice Jusića: "..on, barem u svojem dosadašnjem djelovanju, nije pokazao afinitet prema nikome posebno, već se osjećaj za šansonu stvorio u njega prirodno, a možda je i to uticalo na njegovo opredjeljenje prema domaćim ostvarenjima, od kojih on, kako smo već spomenuli, nepogrešivo zna odabrati najbolje."
Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik Br. 124
Razmišljanja uz večer šansona / Pravi gosti na jam sessionu
Kritika šansonjerske scene: "I ako uopće govorimo o »domaćoj šansoni« onda joj to, samo po sebi nije baš nikakav kompliment: iz godine u godinu, naime, servira nam istu, odavno ustajalu i pokvarenu robu, što se ne prilagođava životu ni vremenu (a to bi trebao biti jedno od glavnih svojstava šansone), pa je na taj način stvorena pjesma, turobna i sumorna, koja niti ne može biti prihvatljiva. "
Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik Br. 127
Šansona u Jazavcu
Kritički osvrt na koncert Arsena Dedića u Jazavcu pod nazivom »intimni koncert humorističke šansone«. U uvodu članka je osvrt na zastupljenost zabavne šansone na festivalskoj sceni. Koncert je ocjenjen rečenicom "A moglo je i malo više humora", a za Arsena Vrdoljak je ustanovio da "ima neobično vjeran auditorij koji voli sve što on napravi".
06.05.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire