Powered By Blogger

vendredi 17 juillet 2015

http://www.ihg.hr/projekti/opus-drazena-vrdoljaka-265

Opus Dražena Vrdoljaka

Glazbeni novinar i kritičar Dražen Vrdoljak bio je nezaobilazna figura domaće glazbene scene. Vrsni znalac i ljubitelj glazbe, zaslužan za mnoge projekte koji su ostavili dubok trag u hrvatskoj glazbi, bio je jedan od osnivača diskografske nagradePorin. Dana 9. svibnja navršava se 5 godina od njegove prerane smrti.

Tim povodom, njegovi prijatelji, kolege i glazbenici održavaju koncert u njegovu čast, a Institut hrvatske glazbe, udruga koja organizira dodjelu nagrade Porin, na svojoj je internetskoj stranici pokrenuo posebni projekt – Opus Dražena Vrdoljaka.
Na internetskoj stranici Instituta hrvatske glazbe zaživjela je pod-stranica Opus Dražena Vrdoljaka, gdje će biti objavljivan izbor novinskih tekstova koje je Vrdoljak pisao od početka 1970-ih do sredine 1990-ih godina.
Sam Vrdoljak čuvao je sve svoje članke, a njegova obitelj ustupila je jedan dio te prebogate arhive Institutu za ovaj pionirski, iznimno važan projekt. Skenirani tekstovi, intervjui i glazbene recenzije iz časopisa kao što su OkoPoletStartTelegram... moći će se pretraživati po raznim kriterijima, kao što su ključne riječi, datum objave ili medij u kojem su originalno objavljeni.
Skupljeni na jednom mjestu i konačno ponovno dostupni svima, predstavljaju pravo kulturno blago iz pera "brutalno iskrenog  kritičara i strastvenog znalca glazbe", kako ga je u popratnom tekstu projekta nazvao prijatelj i kolega kritičar Zlatko Gall.
Vjerujemo da ćete uživati u čitanju Vrdoljakovih legendarno britkih kritika domaće pop-rock scene.
26.11.2004. Dražen Vrdoljak, Globus

Vrdoljakovo rock'n'roll blago

Razgovor s Draženom Vrdoljakom, glazbenim kritičarem i novinarom, koji je prvi put odlučio izložiti dio svoje impresivne zbirke predmeta i fotografija koji svjedoče o njegovim poznanstvima, druženjima i intervjuima s brojnim legendama svjetske glazbe, a među tisućama ploča, snimaka i plakata, najvažnije mjesto zauzimaju dvije gitare koje su pripadale Johnu Lee Hookeru te Jimmyju Pageu."Chuck Berry napao me zbog boce "Ribara", a Quincy Jones pozdravljao s 'dobra večer'"
09.03.2001. Dražen Vrdoljak, Globus

Perfekcíonístí starog kova

IN MEMORIAM Radan Bosner (1933.-2001.); Slobodan Šelebaj (1938.-2001.)
24.12.2000. Dražen Vrdoljak, Globus

Los Caballeros” u Lisinskom: uspjela obnova mariachi tradicije

Osvrt na koncert: "Usamljen, ocvao kaktus i obod sombrera površine letećeg tanju­ra - evo uvriježenog likovnog iden­titeta popúlame glazbe Meksika što ju je potkraj 50-ih i tijekom 60-ih homoge­nizirana estrada bivše Jugoslavije upijala toliko strastveno kao da je riječ o autentičnim “zvucima rodnog kraja”."
04.12.1992. Dražen Vrdoljak, Globus

Karlo Metikoš pjevat će opet sa mnom

Najava koncerta Josipe lisac i prijatelja u povodu prve godišnjice smrti Karla Metikoša.
12.06.1992. Dražen Vrdoljak, Globus

Hollywood ustao za Hrvatsku

Zvijezde dobrotvorne priredbe za Hrvatsku bili su Bruce Springsteen, Phill Collins, Arsenio Hall i - Neven Jurica! Šampanjac i losos na svečanoj večeri koštali su 56.700 dolara, a holivudske zvijezde izvadile su iz svog džepa 100 tisuća USD - za Hrvatsku.
13.02.1992. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija

Bez rata i pljuvanja Hrvata

Dražen Vrdoljak je preko posebnog kurira dobio nove ploče beogradskih rokera i u radio-emisiju uvrstio dvije sasvim »neutralne« balade Bajage i Balaševića. Post festum, gotovo je optužen za diverziju i izdaju. Vrdoljak obećava da takvu glazbu na Hrvatskom radiju više nikad neće puštati. Jer ga tamo više neće biti. A u »Profilu« piše o rokerskim zvucima Istoka.
27.12.1990. Dražen Vrdoljak, Globus

Eurosong ’90 ili autogol '90

Prelistavajući kalendar protekle 1990. godine, Dražen Vrdoljak izabrao je dogadaj koji ga se najviše dojmio, otužni zagrebački Eurosong, u čijoj je produkciji i sam nevoljko sudjelovao.
14.05.1985. Studentski List

Pola jugoslavenske rock produkcije je apsolutni drek

Interview: Dražen Vrdoljak, pionir countryja i veteran rock kritike: "lako sam se nagledao manjih ili većih podvala, čudnovatih improvizacija, bezobrazluka, neko­rektnosti, uopće — folklora bez kojega je menađerska djelatnost, čini se, nezamisliva, i nadalje ostajem uvjeren da su agresivniji i podu­zetniji pojedinci-posrednici nezaobilazna karika u lancu uspjeha karijere nekog izvo­đača."
07.12.1984. Dražen Vrdoljak, Polet

Novokomponirani narodni country

Razgovor s Draženom Vrdoljakom u Poletu: "Kad bi Brena znala napisati pjesmu kakvu zna napisati Dolly Parton, onda bismo mogli govoriti o duhovnoj srodnosti narodnjaka i countryja"
15.10.1980. Dražen Vrdoljak, Start

Slatkiši za odrasle

Recenzija albuma »Izlog jeftinih slatkiša« slovenske grupe Buldožer: "Novi Buldožeri, koji »znaju svirati«, doimali su se u prvo vri­jeme neumjesnim iznenađenjem, no »Izlog jeftinih slatkiša« uspio je uvjeriti da promjena u muzičkom izdanju gru­pe nije bila naprosto posljedica »kadrovskih« preinaka, već je stajala u funkciji drukčije usmjerenog stvarala­ čkog kursa."
17.09.1980. Dražen Vrdoljak, Start

Čedo treće generacije

Recenzija albuma "Crno bijeli svijet" Prljavog kazališta: "Majstori poligloti reći će vam da strani jezik možete smatrati nauče­nim tek ako na njemu umijete misliti. »Prljavo kazalište« potvrđuje to staro pravilo, primijenje­no na jezik rock-glazbe."
03.09.1980. Dražen Vrdoljak, Start

Zagušljiva pličina

Recenzija albuma  »Plitka poezija« Pekinške patke: " Kad se »Pekinška patka« prošlog ljeta pojavila u zabavnoj televizijskoj emisiji s beogradske Ade, svakome je moglo biti jasno kako u pozadini pankerskog designa njezinih članova postoji samo pristanak da izigravaju opice pred milijunskim gledalištem."
20.08.1980. Dražen Vrdoljak, Start

Edukacija ili genetika?

Recenzija albuma "Stani stani" Dubravke:"Djeco! Pridružite se naporima za stabilizaciju naše zabavne glazbe! Ako mislite da imate talenta za snimanje LP- ploče i ako ste u toku godine bili vri­jedni u školi, na brzinu pronađite tatu koji radi s nekom našom diskograf­skom kućom po sistemu Korbler-Bačić. Uspjeh zajamčen! Ne ugledajte se na one niškoristi i bitange koje nešto vjež­baju po podrumima, preziru školu (»Another Brick In The Wall«) i svađaju se s roditeljima! "
23.07.1980. Dražen Vrdoljak, Start

Džonijev blues

Recenzija albuma AZRA: "Na namreškanoj površini rokerske zajednice Zagre­ba, »Azra« u posljednje vrijeme uživa tzv. kult-status kao »slijedeća velika stvar«, što je prema Štulićevu karakte­ristično visokom mišljenju o sebi — ravno ignoranciji: njegovo udivljenje »Azrom« svakog je trenutka barem se­dam milja ispred ushićenja i najvjerni­jeg sljedbenika."
19.03.1980. Dražen Vrdoljak, Start

Slatki miris dunja

Recenzija albuma "Zbog tebe" Zdravka Čolića i "Ja sam samo jedan od mnogih s gitarom" Srebrnih krila: "»U svakom domu po jedna« - tako bi mogao glasiti radni naziv za pro­pagandnu kampanju ovih dviju ploča kada bi nekome uopće bilo stalo do toga da smišlja re­klamnu strategiju u korist proizvoda ko­ji se ionako prodaju u većoj nakladi od najtiražnijih naših dnevnih listova."
27.02.1980. Polet

Šaren pas

Intervju u Poletu: »Kad danas pogledam neke tekstove koje sam pisao o našoj zabavnoj glazbi prije 7 — 8 godina, stvarno mi nije jasno kako to da me netko nije dočekao na nekom pustom i mračnom mjestu. (...) Ali to zadovoljstvo da kažem neke stvari... ko bi to mogao platiti!.«
06.02.1980. Dražen Vrdoljak, Start

Made by Josephine Fox

Recenzija albuma  "Made in U.S.A." Josipe Lisac: "U deset godina objavila je čak tri solistička albuma, tempom koji kao da je posljedica rijetkih napada samilosti prema publici, s tim da bi svaku reinkarnaciju pjevačkog božanstva obično popratio primjereno pompozan cere­monijal. Kada je Josipa Lisac posrijed - nema malih stvari!"
09.01.1980. Dražen Vrdoljak, Start

Ručni rad

Recenzija albuma "RUČNI RAD" grupe Leb i Sol: "U stvari, ni sam još nisam načistu da Ii mi se »Leb i sol« više sviđaju sa svojim zaštitnun znakom makedonskog melosa, u izda­nju kojem pojam »balkanski« ne čini sinonimom za rakijašku dešperaciju, ili u nagovještaju novog, aranžerski i »istrumentalistički slojevitijeg postupka, nadahnutom pozitivnim iskustvima suvre­mene džezističke produkcije."
10.10.1978. Dražen Vrdoljak, Polet

Dupli đon za dečke

Osvrt na gušenje kritike glazbe Revolucije: "»Disidentski« način razmiš­ljanja navukao je na nas, u početku, veliki gnjev »re­volucionarnih« skladatelja po narudžbi, da bi me ove godine uvrstili u žiri Festi­vala (što smatram prizna­ njem svojoj dosljednosti) gdje sam tek imao priliku uvjeriti se koliko su smeća ljudi spremni protu­riti pod uzvišenom etike­ tom Revolucije."
11.11.1977. Dražen Vrdoljak, Polet

Opijaš me muzikom

Jedan u niszu tekstova polemike s Zdenkom Varošancem
07.10.1977. Dražen Vrdoljak, Polet

Kome zvonko zvoni?

"Budi edukativan, niši idole, razobličuj prazne shematizirane glazbene forme nasupane artizmom i vanjskim efektima, promatraj glazbu ideološki i sociološki, upoznaj estetiku i filozofiju u glazbe­ nom i širem društvenom kontekstu, ohrabri naj­prije sebe i postupi prema vlastitom receptu, pa da onda ja tebi uzmognem pogledati kroz prste, moj galebe!"
29.04.1977. Dražen Vrdoljak, Polet

Novi štos: "humpa-cumpa" caruje, ok?

D. Vrdoljak prati evoluciju »humpa-cumpa« stila u našoj pop-glazbi i žuri da izrazi dobrodošlicu sarajevskoj »humpa-cumpa« senzaciji, grupi cod, pred njenu zagrebačku premijeru. "S obzirom na spontanost kojom naš narod prihvaća »humpa-cumpa« motive, očito je da njihove korijene valja potražiti u folkloru. Kolo, drmeš, po­skočica , palčeve u pazuh i »hop-cup- -poskočiću« — to je ime igre! Narodski impulsi, pretočeni u instrumentarij i zvuk zabavne glazbe suvereno vladaju našom estradom već gotovo deset godi­na."
08.04.1977. Dražen Vrdoljak, Polet

Vau-vau i voli vruće note!

Milicijski psi i rock-koncerti: "Prošle nedjelje navečer, dok su smjerne ovčice ula­zile u obor male dvorane Doma sportova da uživaju u glazbi Johna McLaughlina, psi su opet bili na svojim mjestima i nadgledavali. Odlučio sam isko­ristiti priliku i jednom zauvijek riješiti misterij nji­hove stalne prisutnosti na rock-koncertima."
01.04.1977. Dražen Vrdoljak, Polet

Batina kao rock-antiteza

O kritici i kritčarima, iz serije članaka "roc(k)tanje naše rock-kritike", meta je ovaj put bio Ante Batinović. "nedostatak duha + skromnost opažaja = »idejna dezorijentiranost«"
18.03.1977. Dražen Vrdoljak, Polet

Njuškalo na parangalu

O kritici i kritičarima, iz serije članaka "roc(k)tanje naše rock-kritike": "Dražen Vrdoljak nedavno je izvadio pokvareni zub, no zubar mu reče: »za producentska šaputanja« Zlatka Srkalovića imaš još otrovnih očnjaka. Stvarnost je tužna." (Polet)
18.02.1977. Dražen Vrdoljak, Polet

Fuj! Domaće mi smrdi!

U ovom nastavku svoje akcije, iz serije članaka "roc(k)tanje naše rock-kritike", koja mu zacijelo neće priskrbiti mnogo prijatelja među kolegama, Dražen Vrdoljak piše o impotenciji kritičara koji »ne jebu« domaći rock, a okomio se na Stanu Sušnika.
14.01.1977. Dražen Vrdoljak, Polet

Svašta se svira, a piše još i gore

Prvi iz serije članaka o glazbenoj kritici i kritičarima. "Jedini povod lične prirode da se upustim u ovu škakljivu zadaću je taj, što i sam već šest-sedam godina kontinuirano pišem o popularnoj glazbi, pa mi nije svejedno hoće li promatrači sa strane moj vlastiti posao identificirati s cvebama koje imam namjeru predstaviti cijenjenom čitateljstvu. Zato iovom prilikom (kao i u svim ranijim slučajevima) sam odgovaram za ono što napišem ."
18.09.1975. Dražen Vrdoljak, Oko

Dolje synthesizer!

O novom trendu: "Napiši najgo­ru »ljigu«, dodaj joj »syn­thesizer« . . . i stvar je rije­šena. Pa tko kaže da i mi nismo suvremeni! »Synthe­sizer«, kao deus ex machina, spašava od zarđalosti. A podatak da se na ovici­ma single i LP-ploča riječ »synthesizer« tek posljednjih mjeseci počela pisati ispravno (i to u svakom trećem slučaju) nikoga ne uzbuđuje."
10.07.1975. Dražen Vrdoljak, Oko

Nevjerojatno negativna kritika!

O glazbenoj kritici: "Na žalost, nakon desetaka negativnih kritika što sam ih do sada udijelio, i koje su mi u određenim krugovima priskrbile nadimak »pljuvator« (na koji sam jako po­nosan), još nisam doživio da mi kritizirani glazbenik pri­đe neopterećen utiskom da sam svoj sud iznio pod upli­vom motiva neglazbene na­ravi."
08.09.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija

Peruzović Đorđi, Petrović Boško

Osvrt na karijere i stvaralaštvo legendarnih glazbenika Đorđija Peruzovića i Boška Petrovića. "Sjećate li se „Suze liju plave oči” u izvedbi I. Šerfezija? E, pa na toj snimci Boško svira marimbu (iz porodice vibrafona)."
04.08.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija

Metikoš Karlo, Mlinarec Drago

Osvrt na karijere i stvaralaštvo legendarnih glazbenika Karla Metikoša i Drage Mlinareca.
11.07.1974. Dražen Vrdoljak, Oko

Rock uživo?

O rock koncertima stranih izvođača u Jugoslaviji: "Hoće li se broj rock-koncerata u nas pomaknuti s nulte točke?"
12.05.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija

Dedić, Arsen

"Jednom romantičan, najekspresivniji u ljubavnim baladama, Dedić s vreme­nom, čini se, postaje primjetljivije ironičan i satiričan, ali ipak ne valja povjerovati da će ta evolucija u budućnosti od njega učiniti mrzovojna starca, ljuta na cio svijet (što je na primjer, slučaj s Ferreom ). Arsen pokazuje više povjerenja u sustavnu negoli u drastičnu promjenu, a pri tom se teško odriče pojedinih elemenata svoga autorstva, po kojima ga i danas u svemu što napravi možemo raspoznati."
10.02.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija

Pop na papiru

O glazbenim tiskovinama: "Kada je jednom ponesta­lo sredstava, i kada su pojedine izdavačke kuće uvidjele da ljubavne i kaubojske pripovijesti mogu biti mnogo probitačnijim izdanjima od pop-tjednika (pa te iste novine više nitko, pa ma ni iz komercijalnih pobuda nije želio iznova pokretati), zabavna, pop, rock i ina popularna glazba ostaje na milost i nemilost standardnog tiska, prepuštena volji urednika ili entuzijasta."
03.02.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija

Sjaj i bijeda LP ploče

O diskografiji: "I dok su u karijerama mnogih pjevača upravo albumi, zahvaljujući promišljenom konceptu, novim te­hnikama snimanja i produciranja, efektnim, estetski zanimljivim gra­fičkim rješenjima, vitalnosti i svje­žini, svojevrsni putokazi, u nas oni izlaze, imam dojam , tek da bi se zadovoljio godišnji plan proizvodnje nekog pjevača, ili njegove disko­grafske kuće. Zar interpretima, autorima ili producentima doista nije jasno da se u onih četrdesetak minuta, koliko LP-ploča obično traje, može izreći jednako (ako ne i više), kao u kakvu romanu, kaza­lišnom komadu ili filmu? Album je odavna postao medij, ali, na žalost, ne i u našoj (diskografskoj) kulturi."
06.01.1974. Dražen Vrdoljak, Nedjeljna Dalmacija

Festival ili podrum?

"Istini za volju, nije lako graditi osobni glazbeni koncept u kakvom podrumu, podalje od očiju šire javnosti, dok istodobno iz druge prostorije, s televizijskog ekrana, trijumfalno odjekuju zvuci festivalskih melodija. Iskušenje je veliko, no da mu se mnoge nove generacije nisu oduprle, da su se malodušno prepustile blještavilu postojećega, danas bismo umjesto „Beatlesa” vjerojatno još uvijek slušali „croonere” . Perry Como bi bio popularan kao i nekoć, a Chuck Berry svirao bi blues i znala bi ga samo dječurlija iz njegove četvrti."
11.07.1973. Dražen Vrdoljak, Oko

Kakav festival, takva ploča

Recenzija LP izdanja sa ljubljanskog Boom 1973 festivala pop glazbe:  "Riječju, ploča s „Booma“ odaje pri­lično vjernu sliku zbivanja s pop-festivala *73, a pritom odlično oslikava prosjek domaće „progresivne“ pop glazbe."
12.01.1973. Dražen Vrdoljak, Telegram

Necjelovito ostvarenje

Recenzija LP ploče "Pjesme s planine" Drage Mlinarca, izdanje "Jugoton", LPYV 5-60995-I: "Izgradivši stil u ko­jem je lako raspoznatljiva nit osobenosti i individu­alnosti, Mlinarec nerado dopušta ljudima sa strane da se upliću u njegov posao, što bi bilo za svaku pohvalu kada bi svojim ostvarenjima zaista i poka­zao da im nikakva tuđa intervencija nije potrebna. "
29.12.1972. Dražen Vrdoljak, Telegram

Bilo je srednje, al će biti gore

Osvrt na glazbenu scenu u Jugoslaviji 1972: "Splitski fes­tival, kao i natječaj za pjesmu Evrovizije, ponovno su pokazali iluzornost napora da našu zabavnu glazbu, ovakvu kakva jest, prodamo u ino­zemstvo, gdje je, očito, nitko ne želi. Blijedi mozaik upotpunjuje disko­grafska produkcija, posve integrira­na u postojeće stanje."
25.08.1972. Dražen Vrdoljak, Telegram

Na pragu nekonvencionalnosti

Recenzija LP ploče «Time«, izdanje »Jugoton«, LPYVS-60978: "Očekujemo da oni tek naprave korak ka vlastitoj koncepciji, jer ovako njihova ploča dolazi samo na prag nekonvencionalnosti, makar je uči­njen znatan napor da se on prijeđe."
28.04.1972. Dražen Vrdoljak, Telegram

Jazz i šansona dijele sudbinu: osebujna suradnja

Koncert Gabi Novak i Arsena Dedića uz suradnju »B. P. convention« u kazalištu »Komedija«, 22. travnja 1972: "Na kraju , ostaje da zaključimo kako, na žalost, u domaćoj popularnoj glazbi gotovo da i ne postoji pojedinaca sposobnih da eventualno nastave tradiciju sličnih koncerata. Po svemu sudeći, opisani nastup ostat će kao izolirani pri­mjer dobrog i poštenog rada na polju »lake« glazbe."
31.03.1972. Dražen Vrdoljak, Telegram

Supergrupa na početku

Koncert grupe »Time« u velikoj dvorani Studentskog centra, 21. ožujka 1972.: "Danas, kada gotovo svak sličan inozemni sastav svoj uspjeh gradi na vlasti­tim skladbama, jasno je da dobar skladatelj u grupi vri­jedi daleko više od vrsna in­strumentalista."
24.11.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik

Poškaklji me, ha,ha,ha

Osvrt na »Kerempuh 71« i humorističku šansonu: "Konačno, evo potvrde činjenici da je nastup mno­gih glumačkih imena bio nepotreban: najsadržajnija i najkvalitetnija ostvarenja pružila su upravo ona imena, koja se i inače bave isključivo glazbom, a posebno šan­sonom."
05.10.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik Br. 140/141

Nova sezona: jazz na filmu

O radu glazbene tribine Centra za kulturu i informacije: značaju i ulozi, jazzu i šansoni, publici i filmovima. "O radu Tribine relativno se malo zna: on je bolje poznat samo onim grupama redo­vitih posjetilaca, koji stalno navraćaju, ponekad i ne pogledavši naziv teme što je istaknuta na plakatu u Izlogu Centra."
15.09.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik

It's the fuckin' the same all over the world

Osvrt na koncert na Šalati bendova »Grupa 220«, »Bumerang«, »Spread eagle« i »Status quo«, koji je neslavno završio isključivanjem struje od strane organizatora za vrijeme svirke zadnjeg benda.
15.06.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik

Neshvaćeni pjevač Arsen Dedić

"U njegovim šansonama nije bilo prizemnosti, ali ih je publika zato, s one visine gdje nužno spadaju, spustila na zemlju, pjevao ih je svatko i svugdje. Nažalost, te pjesme nisu bile predodređene da dožive takvu sudbinu, no izgleda da im nije uspjelo, samim po sebi, održati i nekakvu prisilnu ekskluzivnost."
Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik Br 112/113

Malo o šansoni, malo o Ibrici

Osvrt na Recital u Lapidariju Ibrice Jusića: "..on, barem u svojem dosadašnjem djelovanju, nije pokazao afinitet prema nikome posebno, već se osjećaj za šansonu stvorio u njega prirodno, a možda je i to uticalo na njegovo opredjeljenje prema domaćim ostvarenjima, od kojih on, kako smo već spomenuli, nepogrešivo zna odabrati najbolje."
Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik Br. 124

Razmišljanja uz večer šansona / Pravi gosti na jam sessionu

Kritika šansonjerske scene: "I ako uopće govorimo o »domaćoj šansoni« onda joj to, samo po sebi nije baš nikakav kompliment: iz godine u godinu, naime, servira nam istu, odavno ustajalu i pokvarenu robu, što se ne prilagođava životu ni vremenu (a to bi trebao biti jedno od glavnih svojstava šansone), pa je na taj način stvorena pjesma, turobna i sumorna, koja niti ne može biti prihvatljiva. "
Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik Br. 127

Šansona u Jazavcu

Kritički osvrt na koncert Arsena Dedića u Jazavcu pod nazivom »intimni koncert humorističke šansone«. U uvodu članka je osvrt na zastupljenost zabavne šansone na festivalskoj sceni. Koncert je ocjenjen rečenicom "A moglo je i malo više humora", a za Arsena Vrdoljak je ustanovio da "ima neobično vjeran auditorij koji voli sve što on napravi".
06.05.1971. Dražen Vrdoljak, Omladinski Tjednik

Festivali u krizi?

Analiza stanja propadanja jazz festivala, neobuzdanosti publike i financijskih poteškoća organizatora (tada besplatnih) rock festivala, prikaz površnosti i kiritika afera vezanih uz zabavne festivale u svijetu početkom sedamdesetih godina.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire