Powered By Blogger

lundi 28 septembre 2015

✞✞✞ HVALA TI ISUSE ✞✞✞ & ▒░ ŽELJKA & ĐURO ░▒

Blagosdlovi Boziju Djuro TEBI Na SVIM Ubacenim Predivnim Melodijama Duhovnim i Ostalim!!Zdusni Pozdravi-od Croata_Canada!!Zivio!!OVO IDE U Moj Farize!!!B.T.B.!!Hvala ti Isuse hvala ti Bože moj hvala ti Isuse hvala ti Bože moj hvala ti Isuse hvala ti Bože moj hvala ti Isuse hvala ti Bože moj stvorio si moje srce da se smiri u srcu tvom stvorio si moju dušu da čezne za tobom dao si mi oči da u tebe gledaju dao si mi uši tvoju riječ da slušaju hvala ti Isuse hvala ti Bože moj hvala ti Isuse hvala ti Bože moj ljubim te Isuse ljubim te Bože moj ljubim te Isuse ljubim te Bože moj stvorio si moje srce da se smiri u srcu tvom stvorio si moju dušu da čezne za tobom dao si mi oči da u tebe gledaju dao si mi uši tvoju riječ da slušaju snaga si Isuse snaga si Bože moj

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire