Powered By Blogger

samedi 14 novembre 2015

BUJICA 11. 11. 2015. IVO BANAC O RUSKOM UTJECAJU NA HRVATSKU!

Ja sam reko jedne prilike i opet cu ponoviti,svaka emisija *Bujica,Koja Izidje Ovdje na You Tube,I svaki Govor u Komentarima Mrznje I Ispoljavanja Ne Istina I pljuvanja Po Mom Hrvatskom Rodu i Istini Cu Prijavit-Komunjare i Ateisticka Demagogija,i Pljuvanje Po Emisiji Bujica,Sa Moje Strane Ce Biti Prijavljeni i Vi Ostali Kojima Je Stalo Do Istine!!M'nogi Imaju Lazne Profile I Pod Laznim Imenom I Onda Dodju i Ovde Kake-Ja Pratim Ovu Bujicu I svaku Redovito Pregledam!!Tako Gospodo Idiotska Samo Radite i Govor Mrznje i Negativne Komentare Izbacuj Te Ja Cu Vas Prijavljivat_Dobar TEK!!Hvala!!_Bujanac Velimire Samo Nastavi Sa Radonm I Govori Istinuy Zivio Ti Nama_Dijaspora TE VOLI!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire