Powered By Blogger

mardi 17 novembre 2015

Nikad nije kasno - Cela emisija 03 - 08.11.2015.



    ♫•¨*•.¸¸.►♪♫٩(͡๏̯͡๏)۶►♪_♫G*.Emisija,*Nikad Nije Kasno,po Meni Je Nece Niko Ovakvu Nap^raviti Na Balkanu!!
    ♫•¨*•.¸¸.►♪♫٩(͡๏̯͡๏)۶►♪_♫G*.
    ♫•¨*•.¸¸.►♪♫٩(͡๏̯͡๏)۶►♪_♫G*.
    ♫•¨*•.¸¸.►♪♫٩(͡๏̯͡๏)۶►♪_♫G*.
    Ovakvog Zanra I Sa Ovakom Idejom I Ljudima Mojom Generacijom da Ovako Pjevaju,Posebice,Ovaj *Mirzad PERVANIC&MIGOS,51.Godina A Ja malo Vise Sve Ovdje Moje Generacije,Prolio Sam Suza I Boli I emocija I *Placa!!Nemoj Te Prestat Sa Ovom Emisijom,Molim Vas Pozdravljaju Vas Vasi i Generacije Iz Canade Ljudi Dragi Sve Je Super Ljubimo Vas ,Boki Lado I Da Ne Spominjem Koliko Nas Ima A Ima Nas Hvala Bogu Mnogo Koji Volimo Vasu Emisiju ,*NIKAD NIJE KASNO,Hvala Vam Do Neba Svima-Od Srca i Zdusni Pozdravi Od Velike Ekipe i Raje ,IZ CANADE Zivjeli!!!!@
    ♫•¨*•.¸¸.►♪♫٩(͡๏̯͡๏)۶►♪_♫G*.
    ♫•¨*•.¸¸.►♪♫٩(͡๏̯͡๏)۶►♪_♫G*.
    ♫•¨*•.¸¸.►♪♫٩(͡๏̯͡๏)۶►♪_♫G*.
    ♫•¨*•.¸¸.►♪♫٩(͡๏̯͡๏)۶►♪_♫G*.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire