Powered By Blogger

mardi 7 octobre 2014

1.Ljetnja pjesma,2.Zovem Se Cekanje., 3Molitva ....*Moja Poesija)))Ladislav&Z_S&Q&Canada!!

Ljetnja pesma
Zelim da ti poklonim napisem, skladam pjesmu,
da stihove nizem ko skoljke i talase.
Da podsjetim galebove i vrele tabane,
na nas prvi dvorac za pjescane alase.
Zelim da ti napisem pjesmu,
da pomjesam rjeci kao dinju i vino,
da se sejtis ukusa morske soli i snova,
i poljupce zaliva sa mjesecinom.
Zelim da te dodirnem pjesmom,
da zasusti kao saten i svila,
da sklizne kao haljina sa tvojih bedra
kada sam prvi put uz tebe ssnio.
Zelio  bih da ti poklonim pjesmu,
ali rjeci nece same da se sviju,
bas kada zelim da ti podarim ocean,
stihovi se u pustinji od mene kriju.
Ako ne uspijem da spakujem pjesmu,
nemoj da budes tuzna, nasmij se bar malo,
ako rime zamenim suncem, može li
umesto pjesme cjelo ljeto na dar.

Da te pjesmom grlim i milujem ko sunce,
da te hranim jagodama na plazi,
da ti na uho tiho pjevam serenade da te ljubim sve dok prve zrake sunca,
ne pokazu jutro,da ostatak vina prospem na tvoje tijelo,
i popijem svaku kapljicu usnama vrelim da ti izljubim tjelo..
To je ljepota pomjesana morem to je ljubav i ljetna pjesma,
to je zivot sto reprize nema,volim te!!___Ladislav&Z_CANADA!!
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Zovem Se Cekanje,
Nedostajanje koje place.
Ceznja koja jeca.
Noc koja boli.
Dusa koja krvari.
Tijelo koje vapi za tvojim zagrljajem.
Zovem se Cekanje.
Veceras. Sutra.
Zauvijek?
Cijepam kalendare.
Lomim kazaljke sata.
Psujem datume.
Podmuklo me podsjecaju na to
Koliko si vremena udaljen od mene.
Proklinjem sve geografske karte svijeta.
Ne pokazuju put do tebe.
I dani su prazni.
Oziljeni samocom.
Mokri od suza, počinju da trunu.
Bez tebe dani su sivi.
Plima tuge zapljuskuje vrijeme
Koje krvari zelju za tobom.
Umaram se.
Klonem.
Osjecam kako tonem,
Sve dublje.Ladislav&Z..Camada!!
/////////////////////////////////////////////////////
.....................................................................
Molitva
Ja sam samo jedan
u ovoj divljini
Bijesan poput gladne zvijeri u tisini
Ništa stvarno meni vise nije;
Kao da ne postojim
Nista mi nije sveto
Prezivjeti se bojim !

Vrijeme ja ne poznajem;
Ni noc a ni dan
Jesam li zaspao il još disem ?
Sve je kao san !
Zivot vise nemam, ne uzivam tu srecu
Moje vrijeme umire. Probuditi se necu !

Kao srna u coporu vukova izgubljen,
Ja kap sam suze u bezbroju isplavljen,
Vec ovo srce hoće van iz grudi
Sto cekas ? il ga uzmi il probudi

Neko vrijeme zlo zamnom sad se vuce
Daj mi snage jer jos, mi srce tuce
Daj mi mrvu nade, daj mi neki spas
Nek ovi dani Blagoslovljeni budu iza nas

Pogledaj me sad ! Pogledaj me Boze !
Pogledaj srce ovo sto nosim ispod koze
Nek ove rijeci probude tvoju tisinu
i nek ova bol s njima ode u daljinu.......Ladislav&Z_SHERBROOKE_QUÉBEC_CANADA!!
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////CANADA!!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire