Powered By Blogger

mardi 7 octobre 2014

Zaljubljen U Samocu!!!_Napisao-L&Z..!!
Zaljubljen U samocu,dozivljavam Slobodu,
sto Joj Nema Kraja,pa ni na putu Raja,
Zaljubljen u samocu vapim pored morskog zala,
gdje ni galeb vise ne dolazi,a cuje se sum morskog vala...
Osudjen na zivot i smrt ,ja Covjek,Covjekoljubiv,
gledam Istini U Oci,moj humor i moja prica,
nije to nikakava groteska!
Mnogi ce reci Okruzen Zatvorom tisine i samocom,
okruzen sam u vjetru vala da covjek nema slobodu i niti morala!?

Nije to poetska prica o stvarnosti samoce Parkovske klupe,
koja je napustena i sama,a sta je to covjek? bez Morala?
Jesmo li se zazeljli Istinske zivotne price,
ili ce mo odleprsat poput galeba u zraku?i stalno optuzivat druge?
O egoizmu i nemoralu?

Zato sam zaljubljen u samocu,da bih dobio duhovnu vertikalu,
stisno pedalu za bolje sutra,Jer covjek ima slobodu samo u Bogu,
Sve ostalo je prazna masta,ljubomora i prica se svasta,sve je farsa i zivotna drama,govoreci ne istine i lazi pricati o ljubavi iz interesa..
Nismo li na stanici vlakova koji zure u mutno,
nismo li posrnuli dionosaurusi u ovom virtualnom svijetu?
Koliko cemo puta gubiti srecu? ja bih radije Da Upalim Svijecu,Pomoliti Se Bogu
Za jos jednu ljubav i samocu!
Zaljubljen saam u samocu,i kada budem umirao umirat ce moje samotno tijelo,
O Boze Daj Mi Tu Srecu-Da Jos vise budem zaljubljen u samocu srecu!!

Neka progovori parkovska klupa,ocajnika koji drijema,
neka zahukta more valovi i morska pijena,neka te Voli Bog I Samoca,sto covjeka Danas Vreba?
Osim Da jedina Njegova sreca bude Samoca i Ljubav njegova najveca Sreca!!Ladislav&Z..Canada!1


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire