Powered By Blogger

mercredi 29 octobre 2014



...U Ime Ljubavi,Prihvacam Biti Slobodan!!U Ime Slobode Ilegala!!Autor-Ladislav&Z.Sherbrooke-QUEBÉEC-Canada

1.Kad pogledas svijet danas oko sebe,
nemas cime zazaliti svoju  samocu i voljeti sebe,
kad ti nude poklone i ljubav,bolje je da se sakrijes iza stijene,nekog debla!?
da ti ne ugroze slobodu,pozelis li  zasoliti juhu,a u kafu sipati secer?
ti ces postati otrov za to zensko cvjece!

I One znaju da kupuju tvoju slobodu,
pa ko ose lete na tvoju istancanu dobrotu,
pritom nisu ni svjesne da kad muskarcu zena da nogu,
a on je zatekne u krevetu sa drugim,da vise prevarenom muskarcu!?
Nitko nikada nece uzeti tu Slobodu...

Zivim po svome,zivim kako mogu,znajte dame i gospodje,
necete mi uzeti slobodu,ja nisam mjesec sto svijtli vise,
niti sunce sto nas grije,ja sam prevareni covjek,koji nikada nikog varao nije!

Ako se i pojavi  necista sila koja?rijesavam u startu krcmu bezs krcmara,
nisu one svjesne da nemogu vise dobit ovakvog  muskarca,koji vise nema pardona,
da bi ga bilo koja oko malog prsta vozala bilo kakva primadona|

Gospodje i dame  uvjek se mjenja stanje,to je isto kad iz ljeta dodje jesen,
pa bolno  opada lisce,a evo blizu smo i zime,sto vam fali?
Zar nevidite da volim toplinu samoce,da uvjek ispravno gledam svakoga u lice,
i da kad tad  rascistim prevare i lazi,
Nemojte Mi zamjeriti Ja sam Zaljubljen U samocu,
Ja volim Molitvu i Glazbu svoju,Nisam Vise na vjetrometini,
da mi bilo ko oduzima slobodu,
Zato nemojte zivjeti u iluziji  da samnom mozete vladat,
Dosta sam gorke suze lio da bi vise iciji bio!!
Ovo je iskrena  prica ,
U ime ljubavi,prihvacam Slobodu!!Autor Poetske-Ladislav&Z..Sherbrooke-Canada!!
.....................................................................................//////////////////////////
U Ime Slobode ILEGALA!!
Zašto uvijek mora biti bolje
ono sto je izvan svakoga opredjeljenja;
zašto protiv svoje volje
vodim borbe istrebljenja

jer ja uvijek bolje prođem
kada sam u ilegali
nego kada glasno dođem
vikati da nesto fali

gluhim, slijepim sestrama i braci.
Nema ljepse srece od sakrivanja
kada noc je duga, dan je kraci,
nema slađe od izbivanja.

Naravno da napad mi je laksi
kada prema svjetlu virim,
to je sigurno u mojoj praksi,
i kad iznenada sve zakrilim.

Nema slike kao sto je mrak,
nema riječi kao što je šutnja, muk.
Nema smrti kao što je krak
iz dubina kojim zbori puk,

onaj ondje gdje se stajalista zbrajaju
i gdje nema nikakve dileme,
gdje se ilegalci nikad ne razdvajaju
niti od njih ima treme.

Uvijek cu se vracati
k sebi samom, svome rodu,
u svoj brlog povracati,
ne slijediti modu

po kojoj si lijecim traume
na narodu i sve do peta koljena.
Odlazim kroz podrume
kako bih se odricao plijena

sto ga uzdizu na hladne spomenike.
Mrtvi zbore preko mojih djela.
Ja njih sve osjecam, nemam slike
nego samo znam da imam udjela.Autor Poetske-Ladislav&Z..Sherbrooke-Canada!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire