Powered By Blogger

mardi 7 octobre 2014

Kap Tisine…L&Z..Moja Poezija!!! U meni ljubavi ima )))L&Z_Moja Poezija ZA VAS!!!L&Z..

1.
Kap Tisine…
Kad suze ti isperu prasinu s ociju
A iluzija ustupi mjesto stvarnosti
I ponovo ustanes
Da umornim korakom krenes putem

Kojeg birat ces zajedno sa sudbinom
Kad od nakupljenog iščekivanja
Suze ti se horizonti
I tek pogledom upalim od umora
Pratis crtu i zapitas se :
Gdje pocinje kraj ?
Dok po cijelom tijelu osjecas
Nakupljene atome bola
Sto ih po putu sakupismo
Kao amajlije
Za sve angele i demone
Koji nas cine onima sto jesmo
I kad pogled na ogledalo
Ne ostavi trag ceznje
I tragove kajanja
Kroz odraze u proslost
Hod po rubu vise nece boljeti
Poput hoda po ostrici
kad gubitak nece ostaviti
gorak okus u ustima
onda kad prestanes krvariti …
tad ostaje samo sloboda
Tako je to u Kapi Tisine,
Kad Se vrijeme na nasa pleca svali,
Onda samo  Gledas Kako Da Streses Atome Bola Nakupljene,
I krenes Putem Kapi tisine!!
Napisao Ladislav&Z...Canada!!
U meni ljubavi ima.......  Napisao Ladislav&Z...Canada!!

U meni jos ljubavi ima za bezbroj ociju sjetnih,
za mnostvo obraza vrelih – sto zare iz daha dima;
za pregrst njedara bjelih k’o mladosti prva zima,
za one sto ljubit’ su smjeli, u meni jos ljubavi ima

U meni jos ljubavi ima za ruke sto drhte gladne
za prosjake prljave, jadne, za bjedne i siromahe.
U meni još ljubavi ima za vjecne zivota djake,
– koje ni poslje smrti blagosti nisu takle.

U meni jos ljubavi ima za tvoje lahora ruke,
za pogled u kojem su me korak mi plesom mame;
– za tvoje


krvave usne, i vrat cvjetalog’ krina,
u meni najdraza, draga, još pregrst ljubavi ima.
Kad Snovi Udare I zbiju Se U redove Njeznih Rijeci,
Tad Cu Poput Prosijaka da te molim za istinsku ljubav,
Tad Cu Ko Drvo Zivota Da Mirno Stojim,i drzim te za ruku,
i da ti njezno govorim U meni jos ljubavi ima za ruke sto drhte gladne,
i oci koje te zudnjom zele a srce cezne i dusa zeli da nikada ne uvene,
u meni ljubavi ima 
za pregrst njedara bjelih k’o mladosti prva zima,
za one sto ljubit’ su smjeli...!!Napisao Ladislav&Z...Canada!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire